Minunata lume nouă a sexualizării forțate. Despre etatizarea educației în conformitate cu “valorile” moderne

Nu a trecut nici măcar o săptămână de la ultima postare pe subiecte care privesc atacul împotriva valorilor creștine și naționale, că astăzi aflăm iarăși una dintre mașinațiunile ONG-urilor soroșiste. Astfel, aflăm de la autoarea unui articol de pe Adevărul.ro că senatorii au respins un proiect de lege privind introducerea educației pentru sănătate ca materie obligatorie în școală din cauză ca ar fi pudici. Trecând peste faptul că nu știu de când faptul de a fi pudic a devenit o crimă, nu putem să observăm cu ochiul liber (fără a ne încărca mintea cu fel de fel de intrigi conspiraționiste) mașinațiunile care s-au pus în funcțiune pentru demersul amintit. Astfel, deși Ecaterina Andronescu, președintele Comisiei pentru Învățământ a Senatului, citată în articol, explică faptul că „schimbările de curriculum se fac de către Ministerul Educației prin Institutul de Științe ale Educației (ISE), ai cărui experți realizează curricula şi programele școlare. Dacă s-ar fi votat pozitiv ca o materie să fie introdusă în școli prin lege, s-ar fi creat un precedent şi s-ar putea interveni oricând în acest sens”, autoarea articolului, absolventă probabil a cursurilor la FF a unei curricule soroșiene de implementare a mizeriilor prin eludarea bunului simț, a tradițiilor naționale și a adevărului, deplângă atitudinea retrogradă a senatorilor, dar și a românilor, în general. Astfel, deși senatorul care a propus proiectul de lege cunoștea în mod sigur că procedura de a introduce o nouă materie în școală nu este cea la care a apelat el, totuși a încercat și această variantă. De ce? În mod sigur pentru a face vâlvă, pentru a atrage atenția, pentru a avea ocazia să mai poată obișnui opinia publică cu ideea.

Mai apoi, în caz că nu știam, autoarea ține să ne informeze că românii sunt extrem de înapoiați, că nu știu să își crească copiii și că ar fi mai bine să lase responsabilitatea privind educația propriilor copii pe seama „specialiștilor” în educație și a psihologilor. Personal, găsesc o astfel de atitudine extrem de periculoasă. Din punctul meu de vedere, dorința de a supune fiecare aspect al educației unui copil controlului riguros al statului nu poate duce decât la o formă de totalitarism foarte brutală.

Ni se vorbește mereu despre părerile extrem de „pertinente” ale acestor specialiști în educație și în psihologia copilului, dar nu ni se spune niciodată cine sunt  acești specialiști și ce îi recomandă. Au studii serioase în psihologie, sau doar studii ideologizante, menite să servească cât mai bine posibil încercărilor de etatizare a învățământului care se desfășoară la această oră în mai toate țările dezvoltate. Chiar dacă ar fi vorba despre specialiști serioși (ceea ce eu mă îndoiesc, din moment ce niciodată nu ne sunt prezentați efectiv. Adică, ni se vâră pe gât toate prostiile debitate de măscăricii vieții mondene, dar nu ne sunt prezentați cei care urmează să definească învățământul românesc în următorii ani?!), mi se pare de cel mai elementar bun simț că autoritatea părinților nu are de ce și nu trebuie știrbită sub nicio formă.

Dacă un stat, sau o federație unită de state (cum tinde UE să devină), dovedește un interes acerb în ceea ce privește acapararea tuturor prerogativelor în ceea ce privește educația copiilor, mie nu mi se pare o situație normală. Statul nu are în prezent autoritatea de a se amesteca în educația pe care copilul o primește în legătură cu cele mai intime aspecte ale ființei sale, dar se pare că o dorește. Este datoria părinților să înțeleagă de ce se dorește acest lucru și de a nu-l îngădui.
Mai apoi, cum își permit acești oameni să-i jignească pe toți părinții din România și să-i considere niște troglodiți? De ce se prezintă mereu cu titlu de postulație ideea conform căreia părinții nu mai știu să vorbească cu copiii lor, nu mai știu să-i sfătuiască și nu ar fi capabili să le ofere cele mai potrivite îndemnuri pentru viață? Și când te gândești că de multe ori astfel de atitudini vin de la oameni care nu au copii! Așadar, ei refuză responsabilitatea de a avea, crește și educa proprii copii, dar vor să și-o aroge pe cea de a avea drept absolut asupra educației copiilor celorlalți! Nu e nimic bizar aici?

Deși nu îmi doresc, am sumbra presimțire că voi mai scrie pe acest subiect. Până atunci, celor interesați de această problemă, le recomand să citească cât mai mult pe această temă. Dacă nu vom fi informați, în scurt timp se va ajunge și la noi ca ONG-urile să propună eutanasierea copiilor și legalizarea pedofiliei, așa cum se întâmplă deja în unele state, mult mai „înaintate” decât România.

Un om

Advertisements

2 responses to “Minunata lume nouă a sexualizării forțate. Despre etatizarea educației în conformitate cu “valorile” moderne

  1. “Din punctul meu de vedere, dorința de a supune fiecare aspect al educației unui copil controlului riguros al statului nu poate duce decât la o formă de totalitarism foarte brutală.” Sunt intru totul de acord si este exact ce se intampla la ora actuala in spatiul occidental, in cel pe care-l cunosc eu cel putin…Vreau sa cred ca vor fi voci in Romania care vor impiedica aceasta tendinta, pe cat de bine prezentata la prima vedere( in numele valorilor care suna bine…) pe atat de daunatoarea cand intelegi ce se ascunde de fapt in spatele lor…

    “Statul nu are în prezent autoritatea de a se amesteca în educația pe care copilul o primește în legătură cu cele mai intime aspecte ale ființei sale, dar se pare că o dorește.” Iar cand educatia devine instrument al statului si impiedica accesul la cunoasterea culturii europene comune, a crestinismului in special ( sa pun puncul pe “i” ) omul se vrea din nou rege ( ca sa nu zic altceva) si laicitatea vanduta ca egalitatea in credinte dar aplicata ca stergerea oricarei forme de religie si credinta devine de fapt noua religie… Si parca ideea e sa mergem inainte, nu sa dam inapoi….

  2. Nădăjduim că prin comunicarea acestor informații de la om la om și prin conștientizarea pe o scară cât mai largă a fenomenului să se ajungă la o atitudine coerentă și cât de cât unitară a asociațiilor care militează pentru drepturile familiei tradiționale, firești. Despre a avea o societate civilă care să articuleze un discurs echilibrat și concentrat nu cred că poate fi vorba. Deși poate nu ar fi fără folos ca unele asociații pro-familie să iasă mai mult în față și să se constituie în luări de poziție ale societății civile. Poate în timp nu va trebui să mai înghițim că „societatea civilă” înseamnă doar anumite grupuri de interes care depun eforturi numai în sensul modificării legislației în interesul noilor politici sexuale. Nu vreau să spun aici că ascociațiile deja existente nu fac tot ceea ce pot, știu că nu e ușor să activezi în acest domeniu. Mă gândesc însă că poate nu ar strica mai multă inițiativă civică a celor care nu sunt încă implicați în vreo astfel de asociație. Se mai pot înființa asociații, se pot răspândi mai mult informațiile necesare conștientizării a ceea ce (dramatic) se întâmplă în jurul nostru, cu noi, și cu copiii noștri.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s